Przeskocz do treści

Digitalia

Świat cyfrowej magii

Ostatnie wpisy

  • Czy słodycze reklamowe sprawdzają się w branży B2B?
  • Czekoladki z przesłaniem – jak wykorzystać słodycze reklamowe do storytellingu?
  • Gotowe paczki świąteczne dla pracowników – przegląd najlepszych opcji na sezon świąteczny 2024
  • Kubki reklamowe dla pracowników banku
  • Gadżety firmowe pod postacią długopisów

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • styczeń 2025
    • grudzień 2024
    • listopad 2024
    • marzec 2021
    • maj 2019
    • listopad 2018
    • październik 2018
    • wrzesień 2017
    • maj 2017
    • lipiec 2016
    • marzec 2016
    • styczeń 2016
    • wrzesień 2015
    • czerwiec 2015
    • maj 2015

    Kategorie

    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Internet
    • Kasy fiskalne
    • Reklama

    Gadżety firmowe pod postacią długopisów

    gadżety firmowe
    gadżety firmowe

    Reklamowe upominki są niezwykle rozbudowaną kategorią produktów. To wyroby niedrogie, co sprawia, że bardzo często na ich zakup decydują się firmy dysponujące ograniczonym budżetem na działania reklamowe. Do ich zalet zaliczyć można także dużą uniwersalność. Są to bowiem produkty, z których korzystamy każdego dnia – tak w domu, jak i biurze. Tego typu upominki nigdy nie wychodzą z mody i znajdują zastosowanie w każdej branży. Doskonale sprawdzają się one w charakterze upominków dla klientów z okazji urodzin firmy, Walentynek czy Bożego Narodzenia. Wykorzystać można je także podczas rozmaitych branżowych eventów takich, jak konferencje, sympozja czy targi. Nic nie stoi również na przeszkodzie, aby dołączać je gratisowo do składanych przez klientów zamówień.Gadżety firmowe, które od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród polskich przedsiębiorców to między innymi długopisy. Taki gadżety wykorzystać można podczas podpisywania umowy, robienia notatek, tworzenia listy zakupów czy rozwiązywania krzyżówek. Do ich atutów zaliczyć można także niską cenę, która zaczyna się od kilkudziesięciu groszy. Nie sposób nie wspomnieć tu także o niskich kosztach znakowania. Podłużna powierzchnia długopisu doskonale nadaje się do drukowania rozmaitych napisów. Mogą mieć one postać nazwy firmy czy jej sloganu reklamowego. Tego typu produkty dostępne są w wielu rozmaitych kolorach oraz kształtach, dzięki czemu każdy znajdzie tu coś dla siebie.

    Gadżety firmowe pod postacią długopisów najczęściej zdobi się z zastosowaniem metody, jaką jest tampodruk. Technika ta pozwala na szybkie znakowanie i umożliwia nadrukowanie na produkcie do czterech różnych kolorów. Do wad metody zaliczyć można fakt, iż powierzchnia nadruku ograniczona jest tu przez krzywiznę produktu. Na długość nadrukowany może zostać logotyp o wielkości około 70 milimetrów, a na wysokość – 6 milimetrów.

    gadżety firmowe coraz częściej zdobi się z użyciem techniki określanej mianem sitodruku. Specjalny uchwyt, który obraca długopis wzdłuż sita pozwala na znakowanie dookoła korpusu, co pozwala na uzyskanie efektownego produktu.

     

    Opublikowano 13 maja 20195 lutego 2020Autor polecamKategorie Gadżety reklamoweTagi gadżety firmowe, gadżety z logo, gadżety z nadrukiem

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Słodycze reklamowe różne wielkości i rodzaje
    Dalej Następny wpis: Kubki reklamowe dla pracowników banku