Przeskocz do treści

Digitalia

Świat cyfrowej magii

Ostatnie wpisy

  • Czy słodycze reklamowe sprawdzają się w branży B2B?
  • Czekoladki z przesłaniem – jak wykorzystać słodycze reklamowe do storytellingu?
  • Gotowe paczki świąteczne dla pracowników – przegląd najlepszych opcji na sezon świąteczny 2024
  • Kubki reklamowe dla pracowników banku
  • Gadżety firmowe pod postacią długopisów

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • styczeń 2025
    • grudzień 2024
    • listopad 2024
    • marzec 2021
    • maj 2019
    • listopad 2018
    • październik 2018
    • wrzesień 2017
    • maj 2017
    • lipiec 2016
    • marzec 2016
    • styczeń 2016
    • wrzesień 2015
    • czerwiec 2015
    • maj 2015

    Kategorie

    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Internet
    • Kasy fiskalne
    • Reklama

    Użytkowa ceramika reklamowa

    ceramika reklamowa
    ceramika reklamowa
    Przedsiębiorcy chcący zwiększyć popularność swojej firmy, a tym samym pozyskać jak największą liczbę potencjalnych klientów i wyprzedzić w tym zakresie konkurencję, stosują szereg projektów marketingowych. Wśród nich bardzo popularne są nie tylko telewizyjne reklamy o szerokim zasięgu działania, ale również przedsięwzięcia realizowane na lokalnym terenie. Jedno z czołowych miejsc w rankingu najskuteczniejszych metod i narzędzi marketingowych zajmują wyjątkowo cenione przez klientów gadżety reklamowe.

    Jak dotrzeć do klientów?

    Popularne powiedzenie „klient nasz pan” sprawdza się w szczególności w dobie wszechobecnej konkurencji. Klienci mają do wyboru produkty i usługi różnych firm, więc wybierają te, które najbardziej spełniają ich oczekiwania względem różnorodnych kryteriów. Czasem większe znacznie ma wysoka jakość produktu, a czasem sympatia do określonej marki (firmy). To właśnie ten ostatni czynnik mający wpływ na wielkość sprzedaży jest szczególnie analizowany przez ekspertów z branży marketingu. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na pozyskanie wspomnianej sympatii potencjalnych klientów, jest obdarowywanie ich różnorodnymi gadżetami. Mogą one być rozdawane podczas targów handlowych, plenerowych akcji marketingowych, a także w formie gratisów dołączanych do sprzedawanych produktów. W ostatnim przypadku sprawdza się idealnie ceramika reklamowa dołączana do opakowań kawy lub paczek z ekspresowymi zupkami.

    Wybór odpowiednich gadżetów

    Wśród ogromnego wyboru gadżetów reklamowych, każdy przedsiębiorca znajdzie na pewno idealne produkty idealnie dopasowane do jego branży. Producent części samochodowych może wyemitować breloczki reklamowe w kształcie samochodowej opony, zaś producent oświetlenia, powinien zamówić również breloczki, lecz będące jednocześnie latarką. Oprócz takich konkretnych gadżetów powiązanych tematycznie z dana branżą, można wybrać również gadżety uniwersalne, np. wspomniana wyżej ceramika reklamowa.

    Kubki porcelanowe z firmowym logo

    Aby prezenty reklamowe spełniały swoją funkcję, ważne by było odpowiednio spersonalizowane, czyli zawierać nadruk znaku firmowego i nazwy przedsiębiorcy. Różnicowanie powinno nastąpić tylko względem konkretnego adresata gadżetów. W przypadku indywidualnych klientów, najlepiej sprawdzą się tradycyjne porcelanowe kubki z logo, zaś w przypadku klientów biznesowych, bardziej odpowiednia będzie ekskluzywna ceramika reklamowa. Eleganckie serwisy do kawy z bardzo subtelnym nadrukiem reklamowym stanowią idealne prezenty wręczane sobie wzajemnie przez biznesmenów.

    Opublikowano 23 maja 201521 maja 2015Autor polecamKategorie Gadżety reklamoweTagi ceramika reklamowa, ceramika reklamowa dla firm, ceramika reklamowa maxim, ceramika reklamowa z logo, ceramika reklamowa z nadrukiem

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Balony z helem wzbudzają zainteresowanie
    Dalej Następny wpis: Odzież reklamowa firm łódzkich